Postal Forums  Hop To Forum Categories  Mutual Transfer Ads - Letter Carriers    Austin, Texas to Any Metro area in Puerto Rico
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply
  
Austin, Texas to Any Metro area in Puerto Rico Login/Join
 
posted
Trying to transfer to Puerto Rico anything in Bayamon, San Juan, Catano, Toa Baja, Toa Alta, Dorado, Guaynabo or Trujillo Alto. There is plenty of overtime in the city of Austin. I have a nice route with a mix of small businesses and residential. Contact me at andrewgrassettesantos@gmail.com or you can text me at 737-529-7297.

This message has been edited. Last edited by: Andrew W Grassette,


Andrew W Grassette
 
Posts: 3 | Registered: 24 April 2017Reply With QuoteReport This Post
posted Hide Post
I'm in Cataño PR. What about ur senority? Cost of living there?
 
Posts: 30 | Registered: 07 April 2017Reply With QuoteReport This Post
posted Hide Post
Buenas pues mira mi seniority es de febrero 2016, no me acuerdo el dia exacting. El Costo de vida va a depender en que party de la ciudad vivas y si estas dispuesto a vivir furry de la ciudad donde el Costo de vida es mas barato. Pero en la ciudad de Austin purse ser de como $650 haste las $1,300 de nuevo reitero que hay muchas variables que puede afectar el Costo. Si no fui muy claros me puedes llamar al 737-529-7297 y te puedo dar más detalles.


Andrew W Grassette
 
Posts: 3 | Registered: 24 April 2017Reply With QuoteReport This Post
  Powered by Social Strata  
 

    Postal Forums  Hop To Forum Categories  Mutual Transfer Ads - Letter Carriers    Austin, Texas to Any Metro area in Puerto Rico


More Eagle Empire Websites: Kauai Dodgeball