Postal Forums  Hop To Forum Categories  Mutual Transfer Ads - Letter Carriers    PENSSYLVANIA TO Puerto Rico
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply
  
PENSSYLVANIA TO Puerto Rico Login/Join
 
posted
Hi my name is Allen Santiago. Im looking for mutual swap to Puerto Rico. I would like to south area,but I accept any office in Puerto Rico .My office is located in Lebanon Penssylvania. Nice area ,inexpensive, nice office too. My seniority is March,2015 and I have a nice Rout. Please contact me( 787)-432-1938 or by email- tollinchi.santiago@gmail.com

Hola mi nombre es Allen Santiago. Quiero hacer un mutuo "transfer" para Puerto Rico. Me encantaria que fuera en el sur pero acepto cualquier correo de Puerto Rico. Mi officina esta localizada en la ciudad de Lebanon PA. Lugar tranquilo,economico, la officina es buena.Mi senior es en Marzo,2015 y tengo una excelente ruta.Porfavor comunicate con migo al 787-432-1938 o email.

This message has been edited. Last edited by: AL SANTIAGO,


AL SANTIAGO
 
Posts: 2 | Location: PENSSYLVANIA | Registered: 23 October 2016Reply With QuoteReport This Post
posted Hide Post
quote:
Originally posted by AL SANTIAGO:
Hi my name is Allen Santiago. Im looking for mutual swap to Puerto Rico. I would like to south area,but I accept any office in Puerto Rico .My office is located in Lebanon Penssylvania. Nice area ,inexpensive, nice office too. My seniority is March,2015 and I have a nice Rout. Please contact me( 787)-432-1938 or by email- tollinchi.santiago@gmail.com

Hola mi nombre es Allen Santiago. Quiero hacer un mutuo "swap" para Puerto Rico. Me encantaria que fuera en el sur pero acepto cualquier lugar de Puerto Rico. Mi officina esta localizada en la ciudad de Lebanon PA. Lugar trankilo,economico, la officina es buena.Mi senior es en Marzo,2015 y tengo una exelente ruta.Porfavor comunicate con migo al 787-432-1938 o email.


AL SANTIAGO
 
Posts: 2 | Location: PENSSYLVANIA | Registered: 23 October 2016Reply With QuoteReport This Post
  Powered by Social Strata  
 

    Postal Forums  Hop To Forum Categories  Mutual Transfer Ads - Letter Carriers    PENSSYLVANIA TO Puerto Rico


More Eagle Empire Websites: Kauai Dodgeball