Postal Forums  Hop To Forum Categories  Mutual Transfer Ads - Letter Carriers    Mutual Transfer from Tampa to Puerto Rico, Zephyrhills, Dade City,Plant City,Lakeland
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

Mutual Transfer from Tampa to Puerto Rico, Zephyrhills, Dade City,Plant City,Lakeland Login/Join

posted
Hi. I'm Jose, City Carrier, looking for a mutual transfer from Tampa, FL. to the locations described in the subject. There is a lot of overtime. Seniority date: 7/13/24, you can contact me at 787-486-3136, or to my email: torresburgosjose1@gmail.com. All offers considered.

Hola. Me llamo Jose, City Carrier y estoy buscando un mutual transfer de Tampa, FL. a cualquiera de las localizaciones que se encuentran descritas en la linea de asunto. Hay mucho overtime disponible. Fecha de seniority es: 7/13/24. Me pueden contactar al 787-486-3136 y/o a mi email: torresburgosjose1@gmail.com. Todas las ofertas se consideran.

Posts: 1 | Location: Tampa, FL | Registered: 09 March 2025Reply With QuoteReport This Post